Underbar midsommarhelg

Jag kan utan tvekan säga att detta var den bästa midsommarn jag nånsin haft :)
I fredags var jag som sagt hemma hos Linda i Wandsworth och gick sedan ut och dansade, jag skrattade mig genom hela kvällen!
I lördags samlades hundratals svenskar i Hyde Park där det åts mat, dansades runt en söt liten midsommarstång och spelades svensk musik. Det var härligt för det kändes som om man var hemma i Sverige igen!
På kvällen satt jag barnvakt åt Hannas fyra barn, de var så snälla och söta så det gick galant!
Igår hade jag en helt underbar hel-dag tillsammans med Ulrika och jag fick min födelsedagspresent utav henne. Jag berättar mer om det senare...

Idag är jag i princip ledig. Chefen från frisörsalongen behövde inte min städning idag och Reseigh jobbar hemifrån så jag hängde lite tvätt och plockade disk imorse men sedan kunde jag gå och lägga mig igen för Reseigh tog Miller till skolan. Jag sov till klockan tio sedan packade jag frukost som jag tog med till Richmond Park där jag låg och solade & läste ett par timmar...  Det är minst 30 grader ute och inte ett enda moln syns på himlen, awesome!
Nu ska jag sätta igång med lite förberedelser inför hemresan har jag tänkt - dagen närmar sig!!





Jimmy & Allan deltog i midsommarfirandet,
väldigt rolig syn för dom då vi dansade små grodorna, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0