Ulrika hela dagen

Min Ulrika har vart hemma i Sverige i en tio dagar och kom precis tillbaka, som jag längtat efter henne. Jag åkte hem till henne så fort jag kunde imorse där vi pratat och myst. Hon skulle bjuda mig på enkel lunch men det slutade med att jag ställde mig vid spisen och gjorde hemmagjord grönsaks & champinjon soppa till oss båda, gott!
Sedan hörde Reseigh av sig och sa att hon slutade tidigare från jobbet så jag behövdes inte och fick ledigt resten utav dagen! Så jag stannade kvar hos Ulrika och umgicks med henne och hennes unge och åt middag med hennes familj, det var trevligt.

Titta vad Ulrika köpte med sig till mig hemifrån...
Den är nästan slut redan, mmm så god!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0