Tuesday

Nu har jag börjat inse att jag inte bara ska hem snart utav att jag även ska lämna London, vilket inte känns alls kul... Denna stad är verkligen helt fantastiskt och möjligheterna är oändliga! Jag kommer sakna London enormt mycket och chansen är stor att jag återvänder en dag...

Min dag har vart jättehärlig. Det har vart hyffsat soligt och fint idag och jag började dagen med en timmas promenad till Holland Park där jag tillsammans med ett par flickor lunchade, det var mys. Sedan promenerade jag även hem och fick då sällskap utav Lovisa :)
Väl hemma packade jag mellanmål till Miller och hans klasskompis som jag sedan hämtade och tog till deras cricket-träning. Nu är jag hemma och eftersom Reseigh hämtar Miller har jag slutat för dagen. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0