Sjuk :(

Åh, vart kom detta ifrån?! Jag kände innan jag somnade igår att jag började få ont i halsen och det satt i när jag vaknade. Jag åt frukost och följde Miller till skolan och började känna mig lite konstig i kroppen och påväg till Jason sedan började illamående och omhet i kroppen! Usch! Men det var bara att bita ihop för jag var tvungen att städa Jasons lägenhet & stryka. Som ni förstår mådde jag värre efter det men det vara bara att bita ihop igen för Millers nya aupair, Johanna (som är hos en annan familj här förtillfället), var påväg till East sheen för lite rundtur i området med mig. Vi vandrade omkring i ett par timmar och jag kände mig mycket bättre efter att ha tagit en painkiller men efter att ha avslutet promenaden med en trevlig lunch i Richmond Park blev det mindre trevligt för jag började må riktigt illa...
Vi sa hejdå och jag gick hem och la mig och sov i två-tre timmar och nu ligger jag här helt energilös, svettas & fryser och hjärtat går i racerfart så fort jag rör på mig!
Nu är frågan: Ska jag äta eller inte äta? Hmm, jag är ju hungrig...

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: tilda

krya på din pluttan! vila dig ett par dagar & drick massor av chokladte så ska du se att det blir bättre <2

2010-06-29 @ 22:19:24
URL: http://matildavahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0