Shopping på Portobello Market

Jag har haft en underbar dag på Londons bästa marknad (enligt mig) - Portobello Road Market! Jag mötte upp Ulrika där och vi strosade omkring i det sköna vädret... Vi lunchade ihop och vid ett-tiden var hon tvungen att lämna mig för att börja jobba... Jag som (oftast) är ledig på fredagar stannade kvar och gjorde en massa kap! Jag hittade lite kläder och smågrejer till mig själv men även en del presenter till några där hemma, kul!

Nu ska jag strax iväg igen för att sitta barnvakt åt Millers klasskompis.
Ha en fin kväll!


Här är några utav dagens fynd, en underbar bikini och en söt tröja.
Om jag gillar randigt? -Nejdå, inte alls...


Kommentarer
Postat av: Sophia

Åhh vilka fina köp!

2010-06-19 @ 10:50:10
URL: http://mariaelinsophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0