Shopping-diet

Det har blivit lite väl mycket shopping det senaste, speciellt idag då jag spenderade hela dagen på Oxford street! Dock är det kul att passa på innan jag far hem för där hemma är ju shoppingen nästan värdelös i jämnförelse med London... Men frånochmed nu blir det shopping-diet har jag tänkt mig, eller jag ska försöka med det iallafall, hehe.
Jag stannade i stan ett bra tag då jag inte behövde hämta Miller förrän halv sju från sin cricket. Bussen tog en himla tid så jag fick stressa och hämta honom och sedan gå hem, laga mat och öva läxor. Reseigh kom inte hem förrän halv nio idag, likaså igår, hon jobbar som en galning just nu vilket resulterar i att jag också får jobba över varje kväll...


Ååh för er som är lika galna i True Blood som jag - avsnitten från säsong tre är ute nu :D I'm so happy!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0