Helgen & The Lion King

Denna helgen har vart underbar, precis som alla andra helger jag haft här. Helgerna i London kommer jag sakna jättemycket, det finns alltid kul saker att göra tillsammans med de goa brudarna!

I fredags satt jag barnvakt åt en kompis familj, då hon inte kunde. Det gick finfint, jättesöt unge, dock kom mamman hem mycket senare än vad som var bestämt och det kändes inte kul då jag skulle upp halv sex morgonen därpå men då hon kom hem vid ett berättade hon att en taxi stod utanför och väntade på mig. Så jag kom hem snabbt och somnade direkt, så himla snällt utav henne! Kul att ha åkt taxi London med!
Lördagen spenderades som sagt i grymma Thorpe Park och på kvällen satte jag och Ulrika oss i en park och åt glass innan vi gick hem och däckade utav utmattning.
Igår spenderade jag och Ulrika ett par timmar i östra London på Spitafields Market och Sunday Up Market, jättebra söndags-marknader som ni måste gå på om ni besöker London!
Sedan gjorde vi något jag längtat efter i flera månader - vi såg The Lion King musikalen! Ååh, den var helt underbar med alla häftiga djur-kostymer, de duktiga musikalartiserna med dess vackra sångröster och såklart Timon & Pumbaa ♥





Idag är det städning som gäller så det är dags att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: tilda

åååh gick ni på lion king?! nu e jag allt avis!

2010-06-14 @ 15:22:02
URL: http://matildavahlgren.blogg.se/
Postat av: Ellen

Åh, den skulle jag också vilja se! Lejonkungen liksom.. OCH musikal! Kan ju inte bli annat än bra :)

2010-06-15 @ 15:00:02
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0