Näst-sista helgen!

Uscha mig, imorgon börjar min näst-sista helg här i London... Jag har velat att tiden ska gå fort så jag kan kommer hem men nää, jag vill inte lämna London så snart, det går liiite väl fort!
Imorgon börjar midsommarfirandet med midsommarmats-knytis-lunch uppe med norrmännen hemma hos Ulrika. På kvällen är jag bjuden till Wandsworth på midsommarfirande med lite blandat gammalt & nytt folk, trevligt!
På lördag firas midsommar, precis som varje år, i Hyde Park för alla svenskar som är intresserade. Där dansar man runt midsommarstång, äter medhavd mat, spelar kubb och annat. Det ska bli kul!
På kvällen är jag snäll och sitter jag barnvakt åt Hannas familj för Hanna ska på konsert.
Och på söndagen ska jag få min födelsedagspresent utav Ulrika - vi ska på sådandär "photoshoot-sak" där vi får håret fixat, sminket gjort och allt vad man nu får och sedan blir vi fotade...
Detta lär bli en väldigt bra helg!


Jag är nu nyduschad och ska strax lägga mig i min renbäddade säng och läsa. Gott!

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0