Musikal & myggbett

Vilken trevlig helg jag har minsann... Igårkväll var vi ett gäng med brudar som satt på filtar i Hyde Park där vi åt jordgubbar & annat, mös och spelade twister!
Idag har jag tillsammans med Matilda, Veronica & Hanna strosat omkring i underbara Covent Garden och på Oxford Street och nu på kvällen vart det förfest/kalas för Ellinor som fyller år på måndag. Dock var jag alldeles för trött för att gå vidare på club... Plus att jag vill vara pigg imorgon för då ska jag på musikal. Åh, vad det är roligt med musikal!

Nu ligger jag här i sängen och kliar på alla förbaskade myggbett jag fick i Hyde Park igår, inte så kul men det är väl ett tecken på sommar antar jag, och sommar vill vi ju ha :)



Kommentarer
Postat av: lovisa hedman

åh var har du köpt det linnet?

2010-06-06 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0