Modell för en dag

Födelsedagspresenten från Ulrika var alltså att tillsammans vara "modeller för en dag", eller vad man ska kalla det :)
Vi började med att få håret duschat och masserat utav en tjej som var grym på huvudmassage, jag höll på att somna! Sedan klippte de håret på oss och vi blev sminkade innan det var dags att bli fotograferade utav David, en trevlig kille som vi hade jättekul tillsammans med!
Mannen som sedan hjälpte oss att få våra foton var så himla snäll och gav oss en stor rabatt på fotona för att vi skulle kunna få vårt gemensamma foto som är så fint och för att jag snart fyller år!

När vi var klara gick vi till Hyde Park där vi stötte på Ellinor, Veronica och Katarina och hängde med dom tills de åkte hem och sedan stannade jag och Ulrika kvar till midnatt och bara pratade & mös. Åh, vad jobbigt det kommer bli att vara ifrån henne då jag far till Norge...

Ulrika, tack för en helt underbar dag!!! ♥




Kommentarer
Postat av: therese

såå fina kort

2010-06-30 @ 10:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0