Midsommarafton i London

Åh, vilken underbar dag, kväll & natt!
Dagen spenderades hos Ulrika med med ett gäng tjejer. Alla bidrog till en helt fantastisk midsommarmats-knytis-lunch, massa god mat med sill & nästan allt som ska finnas med på svensk midsommar och Ulrika bakade tillochmed en fin jordgubbstårta!
På kvällen var vi hemma hos Linda i Wandsworth med massa härligt folk, en massa tjejer plus Bob :)
Alla var på så himla bra humör och vi hade det jättekul tillsammans, vi lekte lekar, åt tårta, dansade runt den levande midsommarstången Bob och skrattade i massor. Vid tolv-tiden tog jag bussen hem (tanken var att jag skulle vara pigg inför idag) tillsammans med Veronica och Katarina som skulle vidare till Richmond och dansa på The Bull. Dock var jag på så bra humör och danssugen jag med så det var smidigt för dom att övertala mig att följa med dom. Åh, vi dansade tills det stängde och hade jättekul!

Jag har precis kokat baby-potatoes (som färsk-potatis så fint heter på engelska) och ska strax bege mig till Hyde Park för dans runt midsommarstång och annat kul!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0