Letters to Juliet

Härmed tvingar jag er alla att gå och se filmen Letters to Juliet så fort ni bara kan!
Jag och Ulrika såg den ikväll och den var alldeles, alldeles underbar... Den var jätterolig och full med massvis utav kärlek ♥
Filmen fick mig att längta ännu mera efter min Arvid och den fick mig att inse att jag verkligen måste besöka Italien en dag - gärna en dag snart...

En del spänning har vi även fått ikväll... I slutet av filmen, mitt i en väldigt spännande och avgörande scen slocknar hela skärmen, det börjar pipa och en robotaktig röst ropar ut något i stil med "during the circumstances, please evacuate this building" om och om igen ur högtalare. Vi följer strömmen ut och där står redan en brandbil och brandmän rusar in. Det var alltså brandlarmet som gått igång... Vi oroar oss såklart för att vi inte kommer få se slutet som var så spännande men efter ett tag släpps vi in igen och får avsluta vår film, puh!

See it!

Kommentarer
Postat av: louise

såg den idag! fin film

2010-06-10 @ 23:32:05
URL: http://brightlou.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0