Hemmafrun Elin

Idag är inte lika roligt väder tyvärr, det är väldigt molnigt men solen tittar fram då & då och det är varmt så nöjd är jag ändå. Jag skrev klart referensen imorse och skickade iväg den till Reseighs mail, hoppas hon nöjer sig med den!
Jag leker hemmafru idag, städerskan kom nämligen inte igår så Reseigh bad mig städa köket & toaletterna... Jag har tvättat och hängt upp kläderna ute på linan och så ska jag stryka det senare. Och eftersom det blir massa midsommarfirande och knytis i helgen håller jag på att baka för fullt inför det :)

Nu har brödet jäst klart så jag ska köra in det i ungen och sedan luncha...

Hur ska ni fira midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0