Hemlängtan

Har jag nämnt att jag är fruktansvärt trött på att bo i detta hus med dessa människor...?
Det är inget fel på Reseigh och Miller men Miller är mitt jobb och det är inget kul jobb och Reseigh är min arbetsgivare och det känns inget bra att bo tillsammans med min arbetsgivare... Jag längtar efter riktig fritid ifrån jobb & arbetsgivare och jag längtar hem! Åh vad jag längtar hem, till huset och alla nära & kära. Jag ska verkligen njuta utav mina fem veckor hemma innan jag far till Norge för att jobba på ett riktigt jobb med riktig fritid - vilket jag ser väldigt mycket fram emot!

Nu ska jag ta en lång och skön dusch, sedan lägga mig i min renbäddade säng och läsa. Åh så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0