Frukost i solen

Åh vilken underbar dag. Jag är nyvaken och ligger på en filt ute i solen och äter en väldigt god frukost :)
Solen steker på rejält nu och det är nog nästan 30 grader... Mmm, här ute ska jag stanna idag!

Som ni förstår så jobbar jag inte idag. Jasons mamma är på besök från Sydafrika och igår fick jag reda på att hon vill ha en heldag med Miller idag så jag är HELT ledig! Så skönt!

Igårkväll var jag & Matilda på bio och såg vår kära Robert Pattinson i filmen Remember Me. Det var en väldigt bra film med ett sjukt bra och oväntat slut... Om ni inte redan sett den, gör det!

Nej, nu ska jag fortsätta glassa i solen...
Har ni lika bra väder där hemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0