Fest, Hyde Park, middag, marknad & halsont

Vilken underbaaar helg!
I fredags var vi ett härligt gäng tjejer som började kvällen med att sätta oss i gräset vid Themes där vi pratade, drack vin & mös. Sedan gick vi vidare till The Bull där vi dansade in till småtimmarna.
Min halsont plus dans & sång på The Bull resulterade i att jag på lördagen vaknade upp utan röst. Inte kul. Så jag kunde inte prata så mycket under dagen och fick tillochmed skriva på papper för att kommunicera med folk, haha!
Jag spenderade iallafall dagen med underbara vänner i Hyde Park i solen, så härligt! Wireless-festivalen håller på i Hyde Park i helgen så vi hörde artisterna i bakgrunden där vi satt i parken, bland annat Snoop Dogg, då var jag lycklig!
På kvällen var vi ett gäng hemma hos Stina där vi lagade underbart god mat och hade det väldigt trevlig (min röst hade återkommit ganska bra, yäy)!
Idag har vi vart i Östra London hela dagen och gått på marknaderna som är där. Vilket grymt område!!



JAG DÖR. Detta måste vara den roligaste hopp-bilden någonsin!!

Idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0