Sista helgen i London

Ja herregud, om exakt en vecka är jag påväg hem och inte förrän idag har jag börjat med förberedelserna inför resan. Jag insåg ganska nyligen att 15 kilo inte kommer räcka, smart är jag, så idag har jag alltså köpt en extra väska...

Morgonen spenderade jag med Matilda, jag följde med henne på hennes storhandling som hon sköter åt sin familj varje fredag. Fy va det var läskigt att åka bil, först & främst för att man sitter på vänstersätet där fram och för att Matilda har börjat köra lite som idiot-londonborna gör. Hon saktar varken ner i svängarna eller i fartguppen och fartgupp finns det överallt här!

Ikväll blir det utgång på kära The Bull för sista gången. Det ser jag fram emot, dock blir det ganska lugnt eftersom jag inte är helt kry än, min hals gör ontontont!


Ha en fin fredag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0