Sista dagen

Ja, då var den värsta delen över... Igår var vi ett gäng brudar som träffades för lunch i Holland Park, det är alltid lika mysigt med lunch i parker med dessa goingar, jag kommer sakna det så enormt mycket!!
Folk droppade av med tiden och vi kramades hejdå. Fy, jag vill inte tänka såhär egentligen men vissa träffar man kanske aldrig igen. Hemsk tanke!

På kvällen åt jag sista middagen tillsammans med Reseigh & Miller och efteråt satt jag och Miller och ritade och hade det mysigt tillsammans tills det var dags för honom att sova. Vi kramades en massa innan han gick till säng och stackarn grät sig till sömns :(
Senare på kvällen kom Resiegh upp till mitt rum och vi pratade lite allmänt innan vi också kramades hejdå och hon sa åt mig att jag skulle lova att hålla kontakten vilket jag såklart vill göra! Sedan sa vi godnatt och bara skrattade åt situationen båda två, det är ju så himla tråkigt och oförståeligt...

Nu sitter jag här ensam i huset, de åkte tidigt imorse då jag sov. Jag saknar redan lille Miller...

Jag ska nu ut och uträtta några ärenden, bland annat banken sedan är det packning & städning som gäller heeela dagen lång. Jag vill vara i princip färdig med allt innan jag lägger mig ikväll...

Se här, så underbart fint hejdå-fika Lovisa gjorde till oss igår :)
(vi är tre tjejer som lämnar London denna vecka...
)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej! =) Du vet inte om det är någon familj i East Sheen området som söker en ny au pair? =) jag ska ju åka i augusti, och nu vill min kompis också åka, och skulle tycka det var kul om vi hamnade tillsammans :) kram!

2010-07-08 @ 15:40:15
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0