Hejdå middag

Jag är helt deprimerad. Ikväll har jag haft den mysigaste middagen tillsammans med Miller, Reseigh och Jason. Jag är så himla glad över att de två kan umgås tillsammans igen, det gör Miller så glad!
Vi grillade vilket var såå gott och efterrätten stod jag för och de älskade den :)
Jag & Miller lekte massa tillsammans ute i trädgården, vi kramades och bytte lite presenter och Reseigh fällde tillochmed ett par tårar. Åhh, jag tycker om dom så mycket ju.
Imorgonkväll ska jag säga hejdå till dom på riktigt för de åker då iväg till Cornwall på semester vilket betyder att jag är ensam kvar i huset tills jag reser hem på fredag... Det känns inte allt för bra. Jag kommer gå runt och lipa i min ensamhet. Buhu.

Miller & Jason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0