Hejdå London, Hej Sverige

Jag har precis vart och sagt hejdå till Mel. Det är mamman från Millers klass som vart så himla snäll mot mig under min tid här så jag kunde inte bara åka utan att krama om henne!
Om en stund kommer Lovisa hit, hon är verkligen en ängel som erbjudit sig att hjälpa mig med min feta packning till Victoria Station. Tacktacktack!
På Victoria Station möter jag sedan min resekompis Therese och tillsammans ska vi landa i vårt kära Sverige vid halv tio ikväll om allt går som det ska...
Ååh, vad jag är lycklig!

Vi ses i Sverige!!!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Du är saknad innan du ens gått på planet :(

2010-07-09 @ 16:55:25
URL: http://matildavahlgren.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej Elinj, välkommen hem till Sverige igen, tyvärr jobbar jag hela nästa helg!! Nu e tomas i Sverige om du ska ringa han angående jobbet å så om du har frågor :D Miss you kramar

2010-07-10 @ 21:52:13
URL: http://jennyfertherese.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vi måste absolut skype'a någon dag snart :D Jag måste verkligen vara effektiv nu i slutet så att jag hinner göra det mesta som är planerat.. Försöker dra en musikal nu i veckan. Och att se Eclipse med!



Massa Looove

2010-07-12 @ 00:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0