trettonde januari

Jag har börjat lyssna en del på Simon and Garfunkel, de är ju himla bra!
Tänkte lägga in låten "America" egentligen men hittade ingen bra version. Den låten är med i "Almost famous" som är en skitbra film verkligen. See it!





Jag har precis dumpat Miller i skolan.
Snön vräker ner här igen och nu stör den mig inte utan är mer än välkommen! :)
Nu ska jag dra på mig gummistövlarna och ta mig till Hammersmith för att kika efter present till födelsedagsbarnet Ulrika, hihih.


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hahahaha, känner mig nöjd och lättad nu när jag vet att du ger dig ut i rusket för att finna en gåva åt din bästa vän :D Födelsedagen blir av iaf!! Kan inte fatta att det är imon redan! Undrar hur den hade sett ut om jag var i Sverige.. Vet inte alls vad min brittiska familj har planerat. Dvs OM de har planerat något alls :P



PS, Enligt mig är snön INTE välkommen längre.. trött på'n!



Pussi bästaste<3

2010-01-14 @ 13:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0