tjugosjätte januari

Ganska nyss hemkommen från Svenska kyrkan där jag lunchat med Ulrika, Sophia, Sandra, Andreas och nykomling Emma. Jag och Ulrika hade med oss våra Special K kornflakes med mjölk då vi nu kör på diet!
Igår började vi med Special K - dieten som går ut på att man i två veckor äter endast en skål kornflakes till frukost, en skål till lunch och en valfri, stabil middag varje dag. Det är inte lätt minsann, man bli ju jättehungrig mellan dessa små mål så det blir massa frukt och grönsaker emellan.
Får se hur länge jag klarar detta, det kommer ju absolut inte funka över helgerna iallafall, det är något som är säkert!

Läste ut tredje Twilight boken imorse, åååh vad den är bra! Den bästa änsålänge enligt mig :) Vad tycker ni?
Ska få låna den fjärde boken utav en nanny till en av Millers klasskompisar i veckan, snällt!
Köpte även två böcker i Svenska kyrkan idag då de säljer ut en massa för 5 spänn. Små citroner gula & Bröllopsfeber heter dom.
Någon som läst dom? :)

 

 

Dags att hämta ungen.

x


Kommentarer
Postat av: tilda

små citroner gula va boken birgitta läste högt för oss på svenskalektionerna.. mins du? :)

2010-01-26 @ 20:11:22
Postat av: elin

åhh, jaa just det! har börjar läsa nu och jag känner igen den :) nostalgi!

2010-01-26 @ 22:19:41
URL: http://givemethebliss.blogg.se/
Postat av: Ellen

Små citroner gula har jag läst. Den var bra :)

Hoppas att allt är bra med dig! Ni verkar leva livet där borta ;)

2010-01-27 @ 10:38:56
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: maddie

små citroner är ju skit bra :)

2010-01-27 @ 12:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0