tjugonionde januari

Gårkvällen spenderades hemma hos Caroline för sista gången. Hon packade för fullt för dagens hemresa. Herregud, jag undrar hur det går för henne just nu.. En BAG på tjugo kilo, handbagage på åtta kilo och klädsel på nästan tio kilo. Galet! Men vad gör man inte för att slippa betala övervikt?
Buhu, jag kommer sakna den bruden!


Idag gjorde jag en repris från förra fredagen - spinning med Lovisa, hårinpackning, bubbelpool och bastu. Gött är det, jag ska försöka göra det till en vana har jag tänkt mig :)

WIIIE, nu är det helg. Som jag längtat! Det blir en lugn och skön helg. Ikväll ska jag hem till Tildur, hon är barnvakt så vi ska la leka med ungarna, ska bli kul att träffa dom! Sen blir det chill med massa onyttigheter och film hoppas jag på!
Imorgon ska vi till Camden Market med Hanna. Har velat ta mig dit länge nu men det har ej blivit av så äntligen!
På lördag kväll sitter jag barnvakt åt Millers klasskompis Harry. Fint med cash!
Söndagen är inte helt bestämd ännu men jag hoppas på Brick Lane som också det är en marknad.


Här har ni en snuskigt fin låt från Twilight-filmen. Jag vet, jag är en nörd.




Nu blir det lunch.
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0