tjugofjärde januari

Helgen bara rusar iväg som vanligt. Imorgon är det dags för jobb igen.
Jättebra helg har jag haft iallafall, också där - som vanligt :)

Jag och Lovisa hade lite mys med Carro hemma hos henne med vin och choklad i fredags.
Sen mötte vi Matilda och vi åkte mot Richmond och "pub-cluben" The Bull där vi dansade till stängningsdags vid halv 3 sen fick jag sovsällskap då Matilda sov bredvid mig i min hårda säng, hihi :)
På lördagen åkte jag och Tilda in till Portobello Road Market med Caroline. Där var det lika bra som vanligt, dock så hade favoritståndet hunnit stänga när vi kom dit så inga munkar för mig men det är ju definitivt lika bra!
Vi kramade Matilda hejdå och åkte hem för att fixa oss ordning inför kvällen. Trevlig förfest hemma hos Matilda, en tjej som precis avslutat au-pairlivet och bosatt sig i en lägenhet i Soho. Hon bor i en lägenhet på högsta våningen och därifrån kan man ta en stege upp på taket, det gjorde vi och därifrån såg man London Eye och annat, så härligt!
Vi elva drog vi mot cluben Aura där vi tack vare Yvonnes "fest-fixare" kom in gratis och bjöds på gratis drinkar. Inte helt fel alltså! Musiken var ganska värdelös men det var drag ändå, mycket folk, mycket dans och födelsedagsbarnet verkade nöjd och det är det viktigaste :) Hem kom jag inte förrän vid fem så nu är jag sleten!
Skall nu ta en dusch och sen åka till stan för att käka pizza med Ulrika, Fia och Sandra, MUMS.







Birthdaygirl!








Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha, vilken underbar helg du verkar ha haft!

Helt crazy partybilder på alla söta partypinglor - inklusive dig såklart :D



Love love love

2010-01-25 @ 23:13:56
URL: http://missblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0