tjugoandra januari

Åh så trevligt det var hemma hos vår nya vän ambassadör-Staffan! Rummen vi var i påminde om stora hotellets salar där vi hade balen, med kristallkronor och annat, så vackert. Massa folk kom, tal höls, servitörer gick runt med brickor och serverade canapeér, räkor m.m. och det bjöds på vin och jag som inte ätit middag blev ganska rund under fötterna, hehe. Kvällen avslutades med att prästens fru sjöng "hallelulejah" och alla gäster sjöng med i refrängen. Härligt :)



Dagen har änsålänge vart kanon. Spinnade imorse med Lovisa, svettigt och gött! Slängde sen i lite hårinpackning i håret, bubblade i poolen och bastade.
Hemma gjorde jag rotmos som jag åt med skinka och senap till, husmanskost är livet! Och just nu tar jag det bara lugnt och får fotona från poängjakten överskickade av Elias, finally :)
Ikväll blir det utgång. Sista kvällen med Caroline då hon tröttnat på au-pair livet och ska lämna oss för att åka hem till Svealand :(  Jag kommer sakna dig, East Sheen blir tomt!

Grattis till pappsen i efterskott, hoppas du hade en bra dag igår! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0