tionde januari

Mår mycket bättre nu. Fikade som sagt med Lovisa, sen kom även CarroBarro :) Kanonskönt att gymma sen! På mitt kära gym är det nämligen en teve till VARJE motionsmaskin och man kan byta kanal osv själv (y) Idag var Two and a half men på så då gick det smidigt att promenera, jag powerwalkade i 45 minuter sen körde jag lite mag-maskiner.. Dags att säga hejdå till "den ganska tjocka magen" som Miller så snällt kallar det, haha!

Arvid och jag hann med en hel del under hans lilla besök. Jag hade tur för i många delar av London stängdes skolorna, men inte Millers så jag var ledig under dagen! Jag åkte in till city med Arvid, visade han Piccadilly Circus, träffade hans klasskompisar och åt med dom på Pizzahut sen åkte jag hem för att ta hand om Miller ett par timmar. Senare på kvällen kom Arvid igen, han träffade Reseigh för första gången vilket gick kanon-svårt att inte gilla Arvid liksom, hihih. Sen mös vi och somnade tidigt efter Arvids hårda resa natten innan. Jag gick upp tidigt på fredag morgonen, gick med Miller till skolan och sen var jag ledig resten av dagen :D Jag och babe åkte in till city, köpte musikal-biljetter till kvällen och gjorde lite sight-seeing.. Vi gick blandannat till Harrods, köpte varsin baguette med mumsig fyllning (de är underbara där!) och satte oss i Hyde Park bland ekorrarna och åt. På kvällen blev det som sagt musikal, vi såg "Wicked" och den var verkligen WICKED!!! Ååh så kul, jag vill verkligen se massa musikaler nu, men det är ju snuskigt dyrt.
Efter musikalen åkte vi mot Covent Garden och träffade Anna, Therese och Yvonne på en pub :) Dock inte så länge då det stängde men trevligt var det!

Lördagen, sista dagen spenderades på Portobello Road Market, Oxfordstreet och vi träffade Lovisa och Carro en kortis. På kvällen blev vi ett gott gäng på nio personer som åt jättegod Kinamats-buffe, riktigt trevligt och sedan gick jag, Arvid, Allan och Emelie (en ny trevlig au-pair) vidare till en pub och tjötade tills det stängde. Jag och älskling åkte sen till Hammersmith där vi kramdes hejdå och jag grät och grät.. Jag gillar inte tanken av att ej veta när jag får hålla om honom nästa gång..
Allt känns som sagt mycket bättre nu, det är ju ändå en så kort tid i livet jag är här i London och Arvid & jag har hela våra liv framför oss ♥

 




Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad mysigt ni verkar ha haft det! :)

2010-01-10 @ 22:28:28
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: tilda

ååh ni e så fina :)

2010-01-12 @ 11:20:09
URL: http://matildavahlgren.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Haha, Allan in RayBAn'arna! xD

Jag tycker också att det var roligt att träffa Arvid och är glad för din skull att han kom hit :P

Gullig du är: " Vi har hela våra liv framför oss" & det har du såklart rätt i!



BTW, har mailat iväg adressen nu och tackar för att du upplyste mig om det (A). Ses snart, Pussi

2010-01-12 @ 23:38:59
Postat av: louise

ÅH!! Pizza Hut <3 <3 :D

2010-01-13 @ 21:17:47
URL: http://brightlou.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0