sjätte januari

Snön har fallit hela natten och lagt sig på marken här i storstaden. På nyheterna pratas det om att det är stor risk för samma kaos som var förra året - det kom en massa snö och de har inga plogar eller andra åtgärder så all trafik var tvungen att stoppas och alla skolor och jobb stängdes i två dygn, alla stannade inomhus!!
Min Arvid ska flyga till London ikväll och om jag förstår det rätt så är det lite snökaos i Sverige också? Ååh, hur skall detta gå? Han kommer troligen till London med lite förseningar men om skolarna stängs så betyder det att jag måste stanna hemma med Miller och inte kan vara med min älskling. Buhu, jag får hålla tummarna. Det ser dock inte så ljust ut, himmelen är helt grå utanför och snön yr ner...
Detta är mitt egna fel, när Reseigh berättade om förra årets snökaos önskade jag att det skulle komma nästan lika mycket i år då det är så mysigt med snö. Men åh, detta är helt fel tajming ju!


Nu skall jag och Miller iväg och simma!

Kommentarer
Postat av: tilda

Arvid kan väll vara med er hemma? lr så kan miller följa med ut så dom oxå får träffas ? de löser sig säkert på nått sätt, även om de kanske inte e samma att ha en unge att passa samtidigt. Vi har 40cm snö här i gislaved o dom har inte plogat vägarna upp till mitt hus så jag e så gott som oxå intstäng! men hellre riktigt mkt snö än slask! hoppas du o miller har de mysigt, o att arvid kommer fram som han ska! Pusss

2010-01-06 @ 11:01:19
URL: http://matildavahlgren.blogg.se/
Postat av: Lisa

så jääääkla mycket snö har vi här hemma!

2010-01-06 @ 17:45:47
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0