nittonde januari

Precis hemkommen från oxfordstreet där jag shoppade med Matilda :) Åh så härligt att ha henne här och vad kul att hon verkar ha kommit till en sån bra familj!
Jag fick lite trevliga saker köpta - en fin klänning som troligen invigs i helgen, en väska, underkläder och strumpor (från Primark ♥) och en hel del håraccessoarer, har typ inget sånt så det var dags.

Hade nyss en pratstund med Marie (från Swedish Connection), hon kollar runt med alla familjer och au-pairer då&då för att se att allt står rätt till och hon pratade med Reseigh imorse som sa att jag är helt underbar? Haha, kul att höra!

Ni minns att jag jobbade volontärt i Svenska kyrkan i julas.. Det är lite kul för att den svenska ambassadören vill tacka oss alla som jobbade genom att bjuda oss på en drink imorgonkväll, hemma i sitt privata hus :) Det ska bli spännande, nästan lite pirrigt, haha!

 

Nu ska jag hämta MillerBiller!

Puss på er :)


Allan and me last friday (foto stulet av Sophia)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0