fjortonde januari

Städastädastäda. Har städat i fyra timmar och nu har jag strukit lite. Hann bara med Reseighs hus idag så får ta Jasons imorgon, bläää. Jag är så otroligt trött på att städa. Och ändå sa har jag skaffat mig ett extrajobb då jag städar.. Jag städar en frisörsalong här i området varje måndag, det tar cirka tre timmar och jag får 30 pund i handen. Jag tjänar alltså lite över hundra kronor i timman. Ganska gött ända!

Ska snart hämta MillerBiller och ikväll då jag jobbat klart blir det troligen bio - Avatar i 3D. Det är ngt ni inte kan göra där hemma i lilla Jönköping, mohaha!

Helgen spenderas uppe i norr då vi ska fira Ulrika och sådär :)
Och på söndagen blir poängjakten äntligen av. Ni minns kanske? Man får en massa fotouppdrag som man får olika poäng för och laget med flest poäng vinner!

OCH VET NI VEM SOM KOMMER PÅ LÖRDAG? Ingen mindre än min Matilda som flyttar hit för att bli au-pair även hon! Åh, jag längtar efter dig Tildur!!

 

 

Jag fotade lite i trädgården igår...




Kommentarer
Postat av: Caroline

Ahh, vad jag kommer saknar er!!! Men, om jag har tur kanske jag tar en tripp till london snart, haha, men det ar om vi har "tur"! ^^

2010-01-15 @ 15:35:09
URL: http://caaaroliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0