artonde januari

Avatar var sååååå bra!!! Ett måste för alla att se, helst i 3D. Härlig biosalong satt vi i med, verkade vara en gammal teater typ :)
Jag var lite klantig och tappade plånboken på bion, tur var så fick jag tillbaka den nästa dag dock med ett kort mindre i - presentkortet jag fick utav Reseigh i julklapp på 30 pund.. Surt, men jag är glad att de inte snodde hela plånkan!


Min helg har vart kanon! Pub och biljard med ett gäng på fredagen, mycket trevligt. Jag och Sophia är grymma tillsammans på biljard måste jag säga!
På lördagen lunchade jag i Nothing Hill med Carro, Hanna, Sofie och Lovisa och på kvällen blev det födelsedagsmiddag för Ulrika i Camden på en indisk restaurang. Jag åt kyckling kokat i vitvin & kanel sås, gud så gott! Efter middagen överraskade vi Ulrika med tårta som vi gett personalen tidigare, det var uppskattat :)
Så jäkla kul då Sandra smög iväg för att be en servitör om att de skulle tända ljusen på tårtan och komma ut med den och han missuppfattade och tände lampan i taket, hahaha!
Sedan bjöd restaurangen oss alla på shots eftersom Ulrika fyllde år, gött! :)

Poängjakten igår var fasansfullt rolig! Först och främst för att Matilda kom :D Sen för jag hamnade i ett lag med massa goa människor! Och vilka roliga uppdrag.. Jag fick blandannat krypa på golvet inne på M&S (mat-butik), man skulle få in fem främlingar i en telefonkiosk, bygga en mänsklig pyramid vid Trafalgar Square, bli skjutsad på cykel utav en främling, bli pussad av två främlingar och massa massa annat... Man fick som sagt olika poäng för uppdragen och det uppdrag som gav högst poäng var att man skulle bada i The Serpentine och vårt lag gjorde det! Hahaha, vi sa till Elias att han fick hela vinstpotten om vi vann (cirka 30 pund) om han gjorde det! Dock så vann vi inte.. Synd, men kul hade vi!!
Har inga bilder från dagen då vi använde Elias kamera men lägger in dom så fort jag får dom :)







Kommentarer
Postat av: Födelsedagsprinsessan Ulrika (ännu 1 år äldre)

Yeah, helgen var asbraaa!

Att "slå" denna födelsedagen med att uppvakta bättre går väl knappast? Helt perfa tycker jag <3 Underbart mysigt var ju oxo att du sov hos mig hela helgen. Lyckaa

2010-01-18 @ 21:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0