tolfte februari



Vad söta vi är.
Jag och Lovisa promenerade till gymmet imorse. Gymmade en stund, sedan kletade vi in oss i bajs som ni ser.... Nej jag skojar, vi kletade in oss i choklad-ansiktsmask och bubblade i poolen. Gött! Sedan gick vi även hem.
Hemma käkade jag lunch och bakade banan-paj. Jag har aldrig vart speciellt förtjust i banan i mat & bak men denna paj var jättegod verkligen! Inget speciellt egentligen utan bara vanlig havregryns-smulpaj med kanel och sirap på. Testa det med vaniljglass till! :)
Har sedan strukit en himla massa, samtidigt som jag tittade på "Landet Brunsås" på Svt Play som Lovisa tipsade mig om... Ett program som handlar om den svenska matkulturen. Jätteintressant!

 

Jag ska nu fixa mig inför kvällen. Det blir tacos med lite folk uppe i norra London och sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda. Jag hoppas på utgång!

 

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahaha, grymt snygga!>.<

2010-02-13 @ 10:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0