tjugosjunde februari

HA DEN ÄRAN MIN ARVID PÅ 20ÅRSDAGEN!!!
Hoppas du får en underbar dag min gamle gubbe! ♥


Galen kväll igår. Massa svenska tjejer och fem britter. Satt på en pub vid Trafalgar Square, tjötade, bröt armbryning och hade trevligt. Jag drack min första "Snakebite", mums på den!
När puben stängt åkte vi vidare till the room-mates Ben & Tom i Camden där vi festade vidare. Tom blandade äckliga drinkar och vi lekte lite lekar och annat. Haha, en kväll att minnas!
Kom hem vid sex och gick upp klockan tio (!) idag för att sjunga för Arviden, åh så vackert det lät, nyvaken och allt! Haha, hoppas jag inte förstörde hela dagen för dig älskling :)








Fråga mig inte angående sista bilden... Hahha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0