tjugosjätte februari

Solen skiner i London idag för första gången på en vecka, helt underbart då det verkligen har regnat dygnet runt!
Jag är precis hemkommen efter ett besök på National History Museeum med min Ulrika. Ett jättehäftigt, fascinerande museeum med massa intressant. Tyvärr hann vi inte ens med hälften, det är en väldig massa att se! Vi hann blandannat med dinosaurie-avdelningen, småkryps-avdelningen (usch, så läskigt!), shopen (hittade bl.a. en söt present till Wildah som fyller år nästa vecka!) m.m. I en avdelning finns ett jordbävningsrum där man står och får känna på hur en jordbävning känns, lite coolt!

Nu ska jag slå in lite paket till födelsedagsbarnen där hemma i Svealand, käka, ta hand om Miller en timma och sedan göra mig iordning inför kvällen. Då blir det party!





En robot T-Rex som rörde på sig och skrek.
Kändes jätteverklig, svinläskigt!







Elefanten bröts ner av små insekter på bara sju dagar!



"Waving Hello", hahah gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0