tjugofemte februari

Jag har precis kollat klart på dokumentärserien Himlen kan vänta, en serie som handlar om fem personer med olika dödliga sjukdomar. Fem starka personer med ett sånt jäklar anamma i sig som vill besegra sina sjukdomar och vill bli friska även att sjukdomarna är hundra procent dödliga.
I det sista avsnittet visar de hur det gick ett år senare... Jag grät en väldig massa!
Många av er har säkert redan sett detta då det ha legat på Svt Play i flera år nu men ni som inte sett det borde verkligen se det nu! Avsnitten tas bort nästa vecka...
Tack vare denna serie inser man att vi som är friska och har god hälsa är lyckligt lottade!!!


Onsdag igår, det betöd Nothing Hill Art Club som jag berättade om förra veckan... Jag, Frida, Anna, Matilda, Hanna & Rebecca tog oss dit tidigt, satt och tjötade tills banden började. Tre band spelade som var väldigt bra, blandannat ett finskt band som jag inte minns namnet på... Det sista bandet var nog det bästa, den unga sångaren hade sådan utstrålning, var grym på scen och uppträdandet slutade med att han slängde sig ut över publiken, haha!
Sedan satte DJn igång, tyvärr var det ingen speciellt bra DJ, det tyckte ingen av oss... Men vi hade en kul kväll ändå, Lovisa & Eleonor anslöt sig senare och vi dansade för fullt :) Jag träffade en trevlig kille som liknade Twilight-Jakob (då han hade långt hår), det var kul, hihi!








Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, jag satt och grinade till "Himlen kan vänta"... Usch, vad sorgligt men fint det var! Dock missade jag sista avsnittet, där de träffades efter ett år. Får nog se det nu på svtPlay! :)

2010-02-25 @ 21:58:49
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: tilda

jag kan ana nått hett där i bakgrunden på sista bilden...

2010-02-25 @ 22:28:47
URL: http://matildavahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0