tjugoåttonde februari



För att Frida är så söt!
Spenderade gårdagen med henne. Shopping på Oxford Street och Melodifestivalen i Svenska kyrkan där vi gottade oss med chokladen ni ser ovan, kardemumman är hela UNDERBAR. Trevlig dag!
Denna dag har vart väääldigt skön. Stack till gymmet med Lovisa. Eftersom jag avslutat mitt medlemskap där och det var sista dagen idag tänkte jag att idag ska jag köra hårt! Men... Lovisa smittade av sig med sin trötthet så det blev bara simning i tjugo minuter, sedan hoppade, dök och skvätte vi på allt folk omkring, hihi. Bubblade och bastade även ett bra tag, Lovisan hade med sig frukt och nötter som vi mumsade på i bastun. Gött!
Annars idag har jag städat rummet, fixat klart paket hem till Sverige, sett film och tagit det lugnt. Jag såg Pineapple Express, en film som ej är att rekommendera. Riktigt dålig faktiskt...

Hoppas ni haft en fin helg! Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0