tjugoandra februari

Mysig helg!
Pyjamasparty at my place i fredags. Vi var sju tjejor som åt mina hemmagjorda semlor, spelade twister & galenpanna och såg på Djungelboken & Törnrosa (alla somnade dock mitt i Törnrosa). Jag bjöd även på morötter, kex och hemmagjord hummus (recept kommer senare).
Natten slutade sent därmed sovs halva lördagen bort. Jag Ulrika och Tilda tog en promenix i Richmond Park bland de söta rådjuren, kolla foton på Matildas blogg vettja!
Kvällen spenderades framför melodifestivalen i Svenska kyrkan. Yeba och Bluemangroup var ju bäst!!
Efteråt var vi ett gäng som satt och spelade galenpanna på Mcdonalds, kuuul!
Ulrika övernattade hos mig och vi gick upp tidigt på söndagen för att ta vara på dagen. Vi tog oss först till Kensington och Whole Foods som är en matbutik med enbart fräsch och färsk mat där vi köpte med oss lunch.
Vi åkte sedan vidare mot Kings Cross där vi besökte Platform 9 3/4 och sen British Library som är ett utav världens största bibliotek.
Vi åkte in mot city där vi skiljdes åt, jag träffade Matilda och vi tog en tur på Oxfordstreet innan jag åkte hemåt.
Ulrika som åkte till Covent Garden höll på att snubbla in på röda mattan till något film award som hon inte visste höll på. Hon hade turen att få se massa kändisar, bland annat Kirsten Stewart, Colin Firth och ROBERT PATTINSON! Åh, tänk om vi inte skiljts åt och jag följt med!!
Menmen, så ledsen för det var jag ändå inte för jag åkte hem och samtalade med min man, ÄNTLIGEN efter två hela veckor utan att pratas vid...








Förresten så fyllde mitt körkort ett år i torsdags, fyfan vad tiden går fort!!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nejmen gud, du kan inte mena att du hellre pratar med Arvid än ser Robert Pattinson ;O Haha!

2010-02-23 @ 00:07:02
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Ellen

Btw, semlorna ser supergoda ut! =)

2010-02-23 @ 00:09:12
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: elin

i söndagens situation så joo, om jag fick alternativet att se robert eller prata med arvid (efter 2 veckor) så skulle det bli svårt att välja.. haha :)

2010-02-23 @ 09:11:44
URL: http://givemethebliss.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack Elin för Asgarvet på mig!!!! Man kan ju typ se vad jag åt till lunch ;)

2010-02-23 @ 12:29:31
URL: http://annalondon.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh, jag har också en bild när jag står vid platform 9 3/4 :)

Jag har hört rykten om att du har sett han i twilight under din tid i London, stämmer det elin...? ;)

2010-02-27 @ 17:57:00
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0