tionde februari

Idag är det fyra månader sedan jag landade i London för första gången. Hallå, vart tog all tid vägen?
Det är ju nästan att halva tiden här har gått nu :o läskigt!!

Ikväll är jag totalt jäkla utmattad. Strök kläder ett bra tag på morgonen sen promenerade jag till gymmet (tar 30 min. som sagt) för att spinna med Lovisa och Frida. Fyfasen vilket hårt pass det var idag, men gött såklart! Solen sken idag så jag gick även hem.
Hemma slängde jag in träningskläderna och gick direkt vidare för att hämta Miller, på onsdagar simmar han sista lektionen och det tar en kvart att gå dit och såklart en kvart tillbaka.
Så sammanlagt har jag traskat snabbt i en och en halv timma och kört ett tufft spinningpass i 45 minuter idag. Mina fötter och ben värker helt seriöst nu...

Nu ska jag lägga mig och läsa i Breaking Dawn tills jag somnar.
På tal om Breaking Dawn och hunken Pattinson, denna film bara måste jag se! :



Kommentarer
Postat av: Lovisa

gash, så jeffla snyggis är han i den filmen!

2010-02-11 @ 10:35:48
URL: http://teatimestation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0