nittonde februari

Man bli konstant tillsagd att man ska hålla hårt i sin väska i denna storstad. Speciellt på marknader och i folkmassor. Men inte kunde jag tänka mig att man ska behöva sitta och hålla i sin väska på bio?!?
Jag var på bio igårkväll och mitt under filmen hör man en kvinna som skriker "He stole my bag! He stole my bag!" så vänder vi oss om och ser en man springa ut genom nödutgången med kvinnan (plus anhöriga) skrikandes efter... Fyfan alltså! Jag undrar hur det gick, de kom nämligen inte tillbaka... Hoppas de tog det svinet!!

 

Iallafall så såg jag tillsammans med Matilda & Hanna på Valentines Day och den var bra. Inte jättebra men bra. Den var ganska rolig och så men den hade ju inte vart lika bra om det inte hade varit så många grymma skådisar med och speciellt inte om snyggingarna Ashton Kutcher och Taylor Lautner inte medverkat!!
Men jag tycker absolut att ni ska se den :)

Nu ska jag iväg till underbara Borough Market. Hoppas det blir uppehåll idag men det ser det inte ut som...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0