fjärde februari

Städdag idag, alltså även tänkardag. Jag tänker så mycket nuförtiden då jag städar...
Idag tänkte jag massa på att jag saknar hemmet i Sverige. Att jag saknar mitt mysiga hus, mitt rum, min säng, men mest min pappa och bror. Allt känns ju så tryggt där hemma bland dom.
Pappa och bror, se till att skaffa skype nu då så vi kan höras av mer, vi pratar alldeles för sällan!!

Något annat jag tänker på (som jag iochförsig tänker på dagligen) är framtiden. Vad ska hända efter att jag är klar här? Vad vill jag göra? Det är inte lång tid kvar egentligen..
Det finns så mycket alternativ, jag vill ju göra allt men vilken ordning är bäst att ta det i?
Jag vill så gärna vara nära älsklingen efter att ha vart ifrån han så länge men samtidigt, vad vill jag sysselsätta mig med i Sverige? Där finns det inte så många intressanta alternativ för mig just nu...

Baah, vad ska ni göra efter sommaren?

Kommentarer
Postat av: EliiiiiiasSvensson

Vi saknar dig mer än vad du saknar oss! :(

Och jag ska tjata på honom (: <3

2010-02-04 @ 17:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0