Tisdag

Tiden knatar på snabbt som bara den, nu har vi vart här i över en vecka och jag trivs bättre & bättre för varje dag! Jobbet är roligt, cheferna är stencoola och resten utav personalen är i samma ålder som oss vilket är gött!
Under året vi ska spendera här kommer vi vara sex fastanställda som jobbar varje vardag och det är Tomas, Peter, jag, Matilda, Hanna från Helsingborg och norskan Iselin. Idag jobbade vi alla tillsammans för första gången och alla är så himla goa så det kommer bli kanon! Vi fick även träffa de andra två vi snart ska flytta ihop med och de verkar supertrevliga!

Just nu sitter jag, Tilda & Tomas och tittar på fångarna på fortet, det var fasen inte igår! Så kul!
När det är slut så ska jag packa ihop alla mina kläder och prylar som är utspridda överallt i rummet, för imorgon flyttar vi till vårt eget place :D
Tyvärr kommer jag vara internetlös ett par dagar då vi inte har fått bredband installerat där ännu men jag bloggar så fort jag bara kan och jag ska även ta foton på lägenheten så jag kan visa er! Det är så fint där :)


Puss på er sålänge


I det söta blåa huset till vänster befinner jag mig just nu, hemma hos Tomas. Fem minuter rakt ner på gatan ligger Knoll og Tott! Spana in bakgrunden, det är så vackert här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0