Nattligt jobb

Gårdagen bara svishade förbi! Nu har både jag & Matilda kommit in i rutinerna bra och vi jobbar både i disken och "där framme" om dagarna...
Efter jobbet åkte vi tillsammans med Tomas till vår nya lya och skrev under papperna, känns bra, sedan åkte vi och köpte mängder med godis alla tre, åkte hem och såg filmen Farsan som var kul, dock trodde jag den skulle vara snäppet bättre... När filmen var slut var det dags för mig att säga godnatt och lägga mig för att sova till halv ett, gå upp och promenera till jobbet i mörkret... Knoll og Tott har nämligen nattöppet klockan 1-4 fredag & lördag och inatt fick jag jobba tillsammans med en tjej som heter Greta, väldigt trevligt var det och lite kul med alla dragna människor!
Här sitter jag nu i sängen, slö som bara den efter att ha vaknat vid nio-tiden av Matilda som fixade sig inför jobbet... Dock ska även jag fixa mig snart, börjar jobba klockan tolv... Jobbar bara till fyra idag vilket är skönt, sedan ska det slappas ända tills måndag då vi jobbar härnäst, GÖTT!

Ha en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0