Ledig dag

Skön dag idag. Eftersom jag somnade tidigt mitt i filmen vi tittade på igår då jag var så fruktansvärt trött vaknade jag utvilad idag efter 11 timmars sömn. Mycket välbehövligt! Vi latade oss lite på morgonen medans vi även tvättade, sedan gick vi ut på en två timmars promenad här på öa och kikade oss omkring. Vi gick även över bron till fastlandet och tillbaka direkt, det är så fin utsikt därifrån!
Sedan handlade vi och gick hem och gjorde mat. Kocken Matilda gjorde potatismos, torsk, citronsås och bönor. Så himla gott nu när man levt på baguetter och sallad i nästa en vecka!

Kanske slänger in lite foton senare, men nu blir det yatzy!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Söderlund

Kära bästa vän, jag blir avundsjuk på ert nya liv där i Norge, det låter hur bra som helst! Skönt att få en blid på var ni befinner er också.. jag ska snart dra mig hemåt från Kalmar och det blir bra för min del. Borta (väldigt) bra men hemma bäst :D

Imon får jag träffa min käre Morbror. Det ser jag minsann fram emot!



Jag saknar dig gullan. Får fortsätta med det.

2010-08-24 @ 22:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0