Kladdkaka & SATC

Det är det som gäller just nu. Jag och mina roomies fikar med nybakad kladdkaka, kaffe och ser på de första avsnitten av Sex and the city, jag tog med mig boxen så det blir nog många sådana kvällar :)
Dagen har vart himla slapp. Hanna bakade scones som vi åt till frukost tillsammans allihop, sedan har vi tvättat och städat litegranna. Eftersom Tromsö är lite efterblivet på söndagar och har alla matbutiker stängda så kunde vi inte handla mat idag utan jag och Matilda gick till pizzerian här i byn och åt kjempegod pizza! En normalstor pizza kostar 190 norska kronor, haha gött ;)

Gårdagen gick bra. Jobbade först på Knoll mellan 10-16.30 sedan började vi SAS direkt och där var det väldigt slappt! Det var buffé som gällde så det vara bara för oss att plocka disk från borden, servera kaffe och fylla på vatten. Vi hänge mest bak i köket och tjötade med resten av serveringspersonalen. Vi var ganska trötta efter att ha jobbat hela dagen så det blev väldigt flummigt, haha! Vi slutade redan vid elva och promenerade sedan hem, det var härligt!


Ha det!
(som norrmännen säger)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0