Internet funnet!!

Yääy! Vi fann oskyddat internet här så det lånar vi :)

Jag trivs så grymt bra i lägenheten, det är såå fint och utsikten härifrån är fantastisk!
Vi bor alltså i ett hus där undervåningen är uthyrd till ett ungt par och vi fem tjejer har övervåningen.
Här är huset...

Matilda och jag delar på rummet till vänster som ni ser på bilden så vi har alltså altanen vilket är riktigt gött! Altanen längst till höger tillhör också våran lägenhet, den är jättestor, ägarna lämnade utemöbler, grill och hela köret till oss!
Huset ligger jättebra till, precis framför berget som jag tänkt bestiga många gånger under året!

Jag och Matilda dela på denna goa säng där jag sov som en prinsessa inatt...


Och detta ser vi ut över då vi vaknar på morgonen...


Det är så sjukt vackert i verkligheten! Tromsø är verkligen värt att besöka!!


Denna dag har varit lååång. Jag och Matilda gick upp hyffsat tidigt för att fixa oss iordning och sedan promenerade vi till stan vilket tog 30 minuter. Vi gick till SAS Hotell och pratade med chefen en stund, vi ska nämligen extrajobba på events där ibland och där kommer vi tjäna riktigt goa pengar!
Sedan gick vi och fixade busskort innan vi började jobba på Knollen. Slutade vid sex och gick därefter en sväng på stan för att leta svarta byxor till mig och skor till Matilda, vi behöver nämligen det på lördag då vi redan ska jobba på SAS. Jag jobbar även på Knoll og Tott på lördag-dag så det blir en heldags slit! Hallelulejah för ledig söndag!

Nu ska jag nana. Fler foton kommer...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhh, jag blir så avis när jag ser detta! Ni verkar ju ha det perfekt :D

2010-08-31 @ 18:57:14
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0