Onsdag

Idag började vi dagen med att lära oss göra en del av de olika baguetterna, vilket var smidigare än jag trodde!
Sedan fick jag och Matilda dela på oss, Matilda i disken och jag "där framme", vilket innebär att man tar hand om kunderna och tar betalt... Det var himla kul, fast pinsamt när man får be kunderna upprepa sig hela tiden eftersom norskan är så svår! Hoppas man lär sig snart!
Imorgon är det min tur att stå i disken och "rydda", vilket betyder plocka iordning på norska ;)

Hm, jag blir så trött om kvällarna nu då jag jobbar så jag orkar inte med så långa inlägg tyvärr...
Istället får ni här ett foto på fastlandet som vi ser från öa, det är sååå vackert!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0