fjortonde september

trevlig heldag med hedmannen :)

åkte som sagt in till skolan för lite datakunskap,
bad hedman att göra mig sällskap och det var ju ganska dumt
eftersom det blev precis som på alla lektioner under gymnasiet -
vi fokuserar på allt annat än det vi ska så jag fick inget mer gjort än
att sätta på datorn, få lite papper och en bok..
kul som fan att träffa lärarna igen, kramas med ingela bland annat ;D

sen spontanbesökte vi linda som blivit sjuk,
stackarn verkade helt hög på värktabletter för när hennes
mamma ropade att hon hade besök svarade hon
"neee, har jag inte alls" och jag har aldrig sett henne så
flummig och fnissig som idag, hahaha!
ett par timmar där flög iväg kändes det som,
åkte sen tillbaka till skolan där vi mötte toni
och satt och tjötade en stund,
sådan nostalgi att hänga vid idas..
jag saknar skolan!

åkte vidare hem till mig och fixade käk,
såg ett par avsnitt av älskade true blood
(jag är redan inne på andra säsongen!)
och för en timme sen åkte han hem.


börjar bli pömsig nu,
ska se lite mer true blood sen nana..
godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0