trettonde september

mycket trevligt hos syster.
slingade brorsans hår, 
blev finfint såklart när jag skötte det ;D
sedan massa onyttigheter och "tjenare kungen",
sett den en gång innan för längelängesen och 
har för mig att den inte var så mycket att ha men den är ju skit bra!
lanade för första gången i mitt liv igår med, hahaha
vi satt med varsin laptop i knät och spelade mot varrann,
nördigt jag vet, men askul faktiskt!


syrrans vän kom förbi med sin åtta månader gamla bebis idag.
åååh, jag smälte när jag träffa lilla tea!
verkligen farligt att träffa så söta bebisar,
det får mig att vilja mixtra med pillerna ;o
hahah, jag skulle aldrig göra det,
men det är bannemej inte långt ifrån!
längtar så innerligt tills jag får egna barn ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0