tjugotredje september

yes, ridning stog det på schemat idag.
det var verkligen en upplevelse
för mig som bara ridit några få gånger förut.
speciellt eftersom lisa (expert på dethär?)
inte hade spänt åt sadeln tillräckligt, för helt
plötsligt glider sadeln, med mig på såklart,
åt sidan och jag åker av den stora hästen!
tur som var reagerade jag snabbt och hamnade
på fötter, det var inte illa minsann! :)

riktigt gött var det iallafall, ska göras om snart!

här är lite bilder från då vi red för 
två och ett halvt år sedan ungefär;

hedman, lisa, jag och elin

ska jag bli fjårtizblond igen kanske?


Kommentarer
Postat av: Bästaste

Jag gillar dig för mycket för det ;D

2009-09-24 @ 00:50:20
Postat av: Lisa

Jag vill se bilder från igår när vi red ju:)

och cayenne är ju inte alls stor, bara 138 cm ju haha:P men du var duktig :)

2009-09-24 @ 12:59:09
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0