tjugosjunde september

är inte alls sugen på att blogga idag,
men ska berätta lite kort om min helg
som var mycket trevlig!

fika och bio i fredags med madde och lisa :)
vi såg "the ugly truth" med katherine heigl och
hunken gerard butler. ååh vad galet snygg han är!
filmen var iallafall grymt bra. jätterolig!




på lördag morgon kom min kära syster till jkpg.
mormor fyllde år förra helgen så jag bakade tårta
och det blev ett litet kalas hos henne.
jag och syster tog en sväng på marknaden och sen ikea.
kvällen spenderade vi hos lotta, en kompis till min syster,
vi hyrde skräckfilm, köpte godis, sushi och hade myskväll.
jag och syrran skrek oss igenom filmen som vanligt även att
vi hade varsin kudde framför ansiktena typ hela tiden, haha.


strax ska jag och bror ner till mamma för lite film och mys.
trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0