tjugonde september

ensam i lägenheten igen, babe är i skolan för att öva på lite dansläxa.
som tur är har jag sällskap utav denhär sötnosen..
så fort altandörren öppnas kommer han inspringandes
och vill busa, han gillar tex att leka med mitt hår som ni ser här (;
jag funderar på att kidnappa honom, men då blir inte arvids granne glad! 




usch, att tiden ska gå så fort.. imorgon åker jag hem :(
om det inte vore för datalektionen jag har imorgon
och att arvid är i skolan från typ 9 till tidigast 18 varje dag
hade jag definitivt stannat ett par dagar till!

igår tog vi en tripp till hässleholm,
fanns dock inte så mycket där..
arvid köpte hårfärg för senare gjorde jag
blonda slingor på han, det blev jättefint :)
ska ta bild på det och lägga in sen har jag tänkt.
kvällen spenderade hos klasskompisen ludde,
där det blev film och wii-spelande in till småtimmarna.


längtar till kvällen,
då ska älsk och jag göra sushi :)




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Wooooow, vem skulle inte göra vad som helst för den där underbara söta gosiga lilla saken <333 Ååååhh!!

2009-09-20 @ 22:49:56
URL: http://missblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0